نرم افزار تحت وب ManageEngine ServiceDesk Plus  ابزاری مفید و کاربردی برای مدیریت درخواست ها و خدمات ارائه شده توسط واحد IT در سازمانها می باشد نرم افزار ManageEngine ServiceDesk Plus براساس برترین تجارت مدیریتی در حوزه مدیریت IT که همان ITIL نام دارد و طراحی و توسعه پیدا کرده است نرم افزار ManageEngine ServiceDesk Plus به شما کمک می کند تا قراردادهای کاری، شناسه سخت افزاری و نرم افزاری، مشکلات، تغییرات، روابط میان اجزای مختلف واحد IT را مدیریت نمائید و در نهایت براساس اطلاعات وارد شده گزارش گیری نموده و تحلیل داشته باشید. بدلیل اینکه تصمیم گیری در حوزه IT امری مهم به شمار می آید. نرم افزار ManageEngine ServiceDesk Plus به شما کمک می کند تا تصمیمات خود را براساس واقعیت های موجود در واحد IT اتخاذ نمائید.

ManageEngine ServiceDesk login

از قابلیت های نرم افزار ManageEngine ServiceDesk Plus می توان به موارد زیر اشاره نمود:

۱)   مدیریت در خواست ها

۲)   مدیریت مشکلات حاد

۳)   مدیریت و اسکن خودکار سخت افزارها و نرم افزار های موجود بروی کامپیوترها از طریق شبکه

۴)   پنل کاربری برای کاربران به منظور پیگیری و اعلام شکل

۵)   امکان پایگاه دانش به منظور ثبت تجربه های کاری و اشتراک گذاری ان در میان کاربران و کارشناسان

۶)   CMDB : مدیریت روابط اجزای مرتبط با واحد IT

۷)   مدیریت و ثبت درخواست های خرید مرتبط با واحد IT

۸)   ثبت قراردادهای همکاری با پیمانکاران حوزه IT

۹)   گزارش ساز پیشرفته برای تهیه انواع گزارش

۱۰)   دارای webservice, servlet, reset  برای اتصال از طریق سایر نرم افزارهای سازمان

۱۱)  قابلیت اتصال و احراز هویت کاربران از طریق Active Directory, LDAP

۱۲)  فرم ساز و قالب ساز جهت سفارشی نمودن فرم درخواست خدمات و مشکلات

۱۳)  امکان ایجاد و مدیریت کاتالوگ خدمات به منظور تسریع در ثبت و ارائه خدمات

۱۴)  امکان اتصال به ایمیل سازمانی به منظور دریافت درخواست ها و اطلاع رسانی کاربران

۱۵)  امکان تعریف Rule به منظور خودکارسازی توزیع و دسته بندی درخواست ها